24.12.2015

Życzenia

Niestety, nie mam dla was żadnego one-shota z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Zamiast tego, chciałabym wam, drogim czytelnikom, życzyć wszystkiego najlepszego, dużo prezentów, obfitego stołu i pięknej, świątecznej atmosfery przy wigilijnym stole. 
Naprawdę, wszystkim dziękuję tym, którzy czytają tego bloga, komentują, obserwują. Jesteście moim prezentem gwiazdkowym. :* Postaram się dla was wrócić do szybszego pisania, jednak szkoła skutecznie mi przeszkadza w tymże postanowieniu. Ale nie dam się tak łatwo. :>

Na zakończenie jeszcze raz wam życzę:
Wesołych świąt~! 

5 komentarzy:

  1. A Tobie wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok.!!!
    Spełnienia marzeń, zdrowia, szczęścia, wielkich pokładów weny i wolnych chwil dla bloga i czytelników :D

    całusy, sarah ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kolejny rozdział? Bo tak czekam i czekam i nic. A opowiadanie zapowiadało się fajnie i ciekawi mnie kontynuacja, pozdrawiam i czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem. Utraciłam obecnie wenę, aczkolwiek mam zamiar przysiąść i zmusić się do dalszego pisania. Nie chcę, by ten skończyć jak pozostałe, więc proszę: dajcie mi trochę czasu. ;_; Wiem, że ten czas się przedłuża... Ech. ;_;

      Usuń
    2. skończył*
      Kali jeść, Kali pić. xD

      Usuń